FANDOM

Hard.png
"Wiesz, trudno zaufać komuś, kogo naprawdę nie znasz."

Temat tego artykułu został uznany za niekanoniczny, ponieważ może być sprzeczny z chronologią filmów z Marvel Cinematic Universe, dlatego nie powinien być traktowany jako część "prawdziwego" wszechświata MCU.

.

Captain America: Super Soldier – trzecioosobowa gra wideo opublikowana przez Segę na konsole Xbox 360, PlayStation 3, Wii, Nintendo DS i Nintendo 3DS, luźno oparta na filmie Captain America: Pierwsze starcie. Przygotowywane były również wersje na komputery osobiste i konsolę PlayStation Portalbe, zostały jednak anulowane.

Historia rozgrywa się pomiędzy wydarzeniami przedstawionymi w filmie, rozwijając wątek walki Kapitana Ameryki z Red Skullem i HYDR-ą. W grze pojawia się m.in. zamek Zemo, w którym Kapitan Ameryka walczy z wieloma przeciwnikami, w tym m.in. Iron Crossem i Red Skullem. Jednym z celów bohatera jest również powstrzymanie eksperymentów prowadzonych przez doktora Arnima Zolę. W grze pojawia się także kilku ikonicznych przeciwników Kapitana Ameryki, takich jak Madame Hydra, baron Zemo i Wolfgang von Strucker, którzy nie pojawili się w filmie.

W grze głosów użyczają znani z filmu Chris Evans, Neal McDonough, Hayley Atwell, Sebastian Stan i JJ Feild.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki