FANDOM

Chcę więcej Chcę więcej.
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Prosimy Cię o rozbudowanie tego artykułu. Po ukończeniu pracy należy usunąć szablon ''{{Stub}}'' z tej strony.

Gamora – była zabójczyni, członkini Strażników Galaktyki. Została adoptowaną córką Thanosa po tym, jak ten wybił całą jej rasę. Służyła mu przez wiele lat, ostatecznie zdradzając go, chcąc uwolnić się spod jego wpływów. Została zatrudniona do ukradnięcia Globu, zaprzyjaźniła się jednak z pozostałymi Strażnikami Galaktyki. Po bitwie o Xandar wraz z nimi wyruszyła na poszukiwanie kolejnych przygód.

Relacje Edytuj

Charakterystyka Postaci: Gamora była bardzo twardą zawodniczką. Zawsze nieugięta miała swój plan na życie. Przebiegła czasem miła ale przede wszystkim groźna. Kto raz z nią zadarł miał z nią wielki konflikt.

Relacje z innymi Strażnikami:

Drax- Gamora nie darzyła go sympatią, patrzyła na niego chłodno i oceniała każdy jego ruch.

Groot- Była do tego tworu sceptycznie nastawiona i zawszę żartowała z jego umiejętności oraz raz mu wypominała ze jedyne słowa jakie potrafi to "Ja jestem Groot".

Roccket- Była dla futrzaka miła choć często traktowała go jak zwierzę jak maskotkę dlatego Roccket był na nią cięty.

Star Lord- Na początku była niespecjalnie do niego nastawiona dla niego była niedostępna z czasem darzyła go większym zaufaniem.

Gamora i Nebula relacja między siostrami:

Nebula nigdy nie darzyła Gamory wielką siostrzaną sympatią bała sie o swoją pozycję obok ojca gdyż chciała być dla Thanosa najważniejsza.Gamora zaś też nie darzyła Nebuli zaufaniem patrzyła na nią z dystansem i zbliżała sie do niej na ile to było konieczne. Ta relacja została zburzona jednoznacznie gdy Gamora przystąpiła do Strażników i zdradziła swój naród.

Gamora i Star Lord - Kosmiczna Para?

Gamora i Star Lord na początku nie darzyli się sympatią , coś zaiskrzyło. Gamora była super pięknością wśród wszystkich strażników. Star Lord przystojny ziemianin ale również Strażnik. Para ta jest super komiczna.