FANDOM

Zawiodłeś mnie Zawiodłeś mnie!
Ten artykuł został oznaczony jako kwalifikujący się do ekspresowego skasowania. Powód: wandalizm Jeśli nie chcesz, aby artykuł został usunięty, wypowiedz się na tej stronie dyskusji lub usuń szablon {{EK|wandalizm}} z artykułu.

Przed usunięciem artykułu edytuj wszystkie strony, które do niego linkują i sprawdź jego historię i autorów.

Loki Laufeyson – syn Laufeya, władcy lodowych gigantów z Jotunheimu, który niedługo po swoich narodzinach został porzucony i pozostawiony na śmierć. Odnaleziony przez Odyna, króla Asgardu, był wychowywany przez niego i jego żonę Friggę na księcia wraz z Thorem, biologicznym synem Odyna. Kiedy dorósł, znany stał się jako „bóg podstępu”.

Kiedy dowiedział się prawdy o swoim ojcu, uknuł plan mający zmusić Odyna do wygnania Thora, żeby mógł zostać prawowitym następcą tronu. Chociaż pierwsza część planu powiodła się, Thor powrócił z Ziemi i zakończył rządy terroru Lokiego. Zagubiony we wszechświecie, zawarł pakt z Innym, sługą Thanosa, który powierzył mu dowództwo nad armią Chitauri mających podbić Ziemię.

Po przybyciu na Ziemię wszedł w posiadanie mistycznego Tesseraktu, jednak ostatecznie został pokonany przez grupę superbohaterów znanych jako Avengers. Thor zwrócił go do Asgardu, gdzie Odyn skazał go na spędzenie reszty życia w więzieniu.

Thor, chcąc wydostać się z Asgardu, żeby pokonać mroczne elfy i ich przywódcę Malekitha, sprzymierzył się z Lokim i uwolnił go z więzienia, żeby wskazał mu tajne wyjście z królestwa. Podczas walki z mrocznymi elfami na Svartalfheimie Loki pozoruje swoją śmierć, a następnie (upewniając się, że nie ma świadków) usuwa Odyna z tronu i zajmuje jego miejsce, przybierając postać przybranego ojca.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Przyjęty przez Odina Edytuj

„Szkatuła nie była jedyną rzeczą, którą zabrałeś tego dnia z Jotunheim, prawda? Po bitwie poszedłem do świątyni i znalazłem małe dziecko, małe jak na gigantyczne potomstwo Opuszczone, cierpiące, zostawione na śmierć, syn Laufeya.

―-Loki i Odin

Loki zmienia swój wygląd Loki urodził się w Jotunheim jako syn Króla Olbrzymów, Laufey.

Mały i słaby dla Olbrzymiego Olbrzyma, Loki został porzucony przez ojca w świątyni, w której miał umrzeć. W 965 A.D., niedługo po wojnie między Giants i Asgardianami, Loki został znaleziony przez króla Odyna. Przyjmując Lokiego i wykorzystując czary do zmiany wyglądu, aby wyglądał na Asgardczyka, Odin wychował Lokiego i jego biologicznego syna, Thora, z żoną Friggą. Kiedy dorastali, Loki zawsze czuł się tak, jakby żył w cieniu Thora, zazdrosny o fakt, że Thor miał być królem zamiast niego. </ Ref> ] "</ ref>
Plik:Young Loki.png

Lekcje Odina Edytuj

„"Wychowaliśmy się razem, graliśmy razem, walczyliśmy razem, czy nie pamiętasz tego?" "Pamiętam cień, żyjący w cieniu twojej wielkości."”
―-Thor i Loki
Mówiąc do swoich dwóch synów w Sali Skarbców dotyczących przyszłości tronu, Odyn próbował nauczyć tych dwóch, którzy cenią pokój ponad wojnę, mając do czynienia ze wszystkimi wrogami. Gdy Thor i Loki upierali się, że oboje będą gotowi zostać królem Asgardu, Odyn zauważył, że tylko jeden z nich będzie mógł objąć tron.

Jednakże, podczas gdy Thora pragnął walczyć z Mroźnymi Gigantami i innymi zwierzętami z Dziewięciu Sfer, osobista zazdrość Lokiego wobec Thor i chęć zdobycia uznania Odina dla jego własnych zasług powoli zmieniły osobowość Lokiego na gorsze. Tam, gdzie niegdyś trzymał się z daleka i beztroski, Loki powoli stawał się ambitny, robiąc wszystko, by osiągnąć wielkość bez żadnej myśli i troski o konsekwencje dla innych, o ile sam Loki zyskał.

Talent Psot Edytuj

„"Był jeden raz, gdy mój brat przemienił się w węża, ponieważ wie, jak bardzo lubię węże, więc wybrałem węża, aby go podziwiać, ale potem odwrócił się i poszedł" AAHH! To ja! "A potem mnie dźgnął."”
―-Thor
Nie interesując się sztuką wojowników z Asgardu, Loki zainteresował się magią. Frigga, która była o wiele bliżej Lokiego niż Odyn, nauczyła Loki wszystkiego, co wiedziała o czarach, i ostatecznie został ekspertem od Magii Asgardian, zyskując umiejętność wyczarowywania złudzeń i tworzenia broni. Frigga uważała, że Loki ma swoją magię, jako sposób na udowodnienie swojej wartości przeciwko swojemu bratu.

Pewnego razu, gdy Loki i Thor byli jeszcze młodzi, Loki wykorzystał zamiłowanie Thora do węży i wykorzystał swoje umiejętności z iluzją, aby stać się wężem. Kiedy Thor podniósł węża, aby go podziwiać, Loki rozproszył iluzję i dźgnął Thora, który przeżył. W innym przypadku Loki przekształcił Thora na żabę na krótki czas. [3] Te różne sztuczki i iluzje wkrótce zyskały Loki reputację wśród Warriors Three i wielu innych Asgardianów jako bóg Łobuzów.

Schemat Trikstera Edytuj

Koronacja Thora Edytuj

Plik:Loki w Asgard.jpg
„"Nie mogę się doczekać tego dnia tak długo jak ty, jesteś moim bratem i przyjacielem, czasami jestem zazdrosny, ale nigdy nie wątp w to, że cię kocham."

― -Loki i Thor
Loki był obecny, gdy Thor miał wreszcie wejść na tron Asgardu. Przed ceremonią Loki powiedział, że choć czasami zazdrościł mu miejsca Thora jako pierworodnego, nie było wątpliwości, że bardzo go kocha, jednocześnie drażniąc swojego brata nad jego upierzonym wzorem hełmu. Kiedy Thor zapytał, jak wygląda, Loki odpowiedział jak król.

Jednak w połowie ceremonii królewskiej Thora niespodziewanie przerwał przyjazd kilku olbrzymich żołnierzy Frostów, których wcześniej przywołał Loki, którzy następnie włamali się do Asgardu i usiłowali ukraść Kleks Starożytnych Zimy, aby przywrócić je do ich ojczystej planety i odzyskać siła. Zatrzymując ceremonię, Odyn nazwał Niszczycielem, który zabił atakujących Mroźnych Gigantów, ale nie wcześniej, niż zabili strażników Einherjar podczas nalotu.

Plik:Loki-PostFrostGiantRaid.jpg
Loki, Thor i Odin udali się do krypty Odina, aby przeprowadzić dochodzenie; kiedy przybyli, znaleźli ciała Lodowych Gigantów i gwardii Asgardianów, którzy zostali zabici. Rozwścieczony Thor zażądał odrzańskiego marszu do Jotunheim i zaatakował Mroźnych Gigantów w odwecie, ale Odin odmówił. Thor twierdził, że jako król Asgardu powinien móc decydować o tych sprawach, ale Odin powiedział mu, że nie jest jeszcze królem. Loki milczał,

słuchał i opracowywał swój własny plan. sztuczki Loki i manipuluje Thor

Manipulowanie Thora Edytuj

„Myślę, że masz rację, o Mroźnych Gigantach, o Laufeyu, o wszystkim, jeśli kiedyś znajdą sposób, by przebić obronę Asgardu, kto powie, że nie spróbują ponownie, następnym razem z armią.

―-Loki do Thora
Zdegustowany incydentem, Thor rozpętał swoją wściekłość, rzucając na stół i siedział w zamyślonej ciszy. Loki wkrótce znalazł swojego brata i siedział spokojnie obok niego, pocieszając go swoim rozczarowaniem w Odyn, nie zwieńczając go jako króla z powodu działań Mroźnych Gigantów. Loki spokojnie rozmawiał z Thorem i był w stanie nim manipulować, twierdząc, że zgodził się również z jego poglądem, że powinni się zemścić za życie Asgardów stracone podczas ataku. Loki zgadza się z przekonaniem, że Jotunheim powinien zapłacić za to, co zrobili Asgardowi i ich wojownikom Einherjar, co zwiększyło zaufanie Thora. Gdy Loki obserwował Thora, postanowił, tak jak to zaplanował Loki, by nie wykonywać rozkazów swojego ojca i samodzielnie zaatakować Jotunheim, aby mogli zmierzyć się z królem Laufeyem, chociaż Loki twierdził, że taki plan to szaleństwo, wiedząc, że Thor po prostu zignoruje jego słowa. Kiedy Trzej Wojownicy przybyli z Lady Sif, Loki usiadł i pozwolił Thorowi przekonać ich, by poszli za nim w bitwę, aby uzyskać odpowiedzi na pytanie, dlaczego Mroźne Olbrzymy zaatakowały, a Loki krótko twierdził, że jest przeciwny takiej agresywnej akcji.
Plik:LokiTricksHeimdal.jpg
Loki podążał za rozwścieczonym Thorem, wraz z Lady Sif i Warriors Three, do mostu Bifrost Bridge, aby udać się do Jotunheim, aby uzyskać odpowiedzi. Jednak tuż przed ich opuszczeniem Loki poinformował strażnika o swoim zamiarze i nakazał mu powiadomić Odyna, aby zapewnić im ratowanie i karę Thora. Grupa udała się do Heimdall, opiekuna mostu Bifrost, Loki pewnie próbował zmylić Heimdalla, by go wyprzedzić, ale strażnik był już świadom ich intencji.

Mimo że wiedziały, że jest to sprzeczne z bezpośrednim poleceniem ich króla, Heimdall nadal zapewniał im bezpieczny przejazd do Jotunheim, ponieważ chciał wiedzieć, w jaki sposób Mroźne Olbrzymy weszły do Asgardu bez jego wiedzy. Podczas gdy Volstagg i Fandral szydzili z Lokiego, kiedy przygotowywali się do odejścia, stanął u boku wojowników, podczas gdy Heimdall ostrzegał, że jeśli ich powrót zagraża bezpieczeństwu Asgardu, to pozostanie bez wyboru, ale zostawi ich wszystkich, by zginęli w Jotunheim.

Atak na Jotunheim Edytuj

Plik:Thor-film-Loki.jpg
„"Cóż, ten chłopiec zmęczył się twoją drwiną." "Thor, przestań i myśl! Rozejrzyj się, przewyższamy liczebnie!" "Poznaj swoje miejsce, bracie!"

―-Thor i Loki
Kiedy grupa dotarła do Jotunheim, spojrzeli na jałową pustynię i Hogun stwierdził, że nie powinno tam być. Gdy eksplorowali planetę, w końcu znaleźli Laufeya, Króla Lodowych Gigantów, który kazał im odejść. Thor zażądał odpowiedzi, ale Loki, widząc, że są znacznie mniejsi niż ich wrogowie, próbował przekonać brata, by się wycofał. Wkrótce Thor ustąpił, ale kiedy zaczęli odchodzić, Olbrzymi Olbrzym obrażał Thora, powodując, że książę zaatakował swojego wroga z Mjølnir prowadząc do pełnego ataku.
Plik:LokivsFrostGiants-KnifeThrow.jpg
Armia Lodowego Olbrzyma uruchomiła zasadzkę Asgardianów i podjęli zaciekłą walkę z wrogami, gdzie Loki zaczął walczyć, używając swoich noży, by zabić tych, którzy go zaatakowali. Podczas gdy Sif i Volstagg wykorzystali swoją siłę i wielkie umiejętności walki, aby zyskać przewagę, Loki wykorzystał swoją magię, by zaatakować i zmylić Mroźnych Gigantów, wyrzucając jednego na szarżującego w iluzję, która sprawiła, że spadł na śmierć, podczas gdy Loki nadal walczył.
Plik:Loki-BlueArm.jpg

Kiedy nawiązał fizyczny kontakt z Mroźnym Olbrzymem, Loki odkrył, że nie był ranny, w przeciwieństwie do Volstagga, a jego ręka stała się niebieska. Kiedy stali się bardziej liczni i Fandral został ranny, Loki nakazał wycofanie się; uciekli od Bestii z Jotunheim. Kiedy zostali opanowani, przybył Odin i próbował odzyskać pokój między Asgardem a Jotunheim; jednak Laufey powiedział mu, że Thor rozpoczął wojnę. Odin zaakceptował to i zabrał grupę z powrotem do Asgardu.

Plik:Loki-Thors-Banishment.jpg
Wracając do Asgardu, Odin pozostał wściekły na Thora, mówiąc mu, że właśnie rozpoczął nową wielką wojnę między Asgardem i Jotunheimem, Thor dyskutował agresywnie, podczas gdy Loki milczał, kiedy próbował interweniować, Odin uciszył go. Odin wziął zbroję i moce Thora i wyrzucił go na Ziemię. Loki patrzył, jak Thor zostaje wyrzucony z Asgardu, a Odin wysłał za nim młot Thora z zaklęciem oznaczającym, że tylko jeden godny jego mocy mógłby go podnieść.

Odmowa pomocy Edytuj

Plik:2011 thor 028.jpg
„"Idź do Wszech-Ojca i przekonaj go, by zmienił zdanie". "A jeśli tak, to co? Kocham Thora bardziej niż każdego z was, ale wiesz kim on jest, on jest arogancki, jest lekkomyślny, jest niebezpieczny, widziałeś, jak on jest dzisiaj, to jest to, czego Asgard potrzebuje od swojego króla ? "

―-Sif i Loki
Wróciwszy do jednej z wielkich sal Asgardu, Loki słuchał, jak Volstagg spierał się z pozostałymi o tym, dlaczego nigdy nie pozwolili Thorowi zejść na misję zemsty, pytając, jak można ich złapać. Loki powiedział Warriorsowi Trzech i Sifowi, że to on poinformował strażnika o ich podróży do Jotunheim, okazując niewielkie wyrzuty sumienia i odmawiając rozmowy z Odinem, aby przekonać go do powrotu do domu Thora, twierdząc, że Thor udowodnił, że jest lekkomyślny przywódca.

Nauka Jego prawdziwego dziedzictwa Edytuj

Plik:MAN-05632Rv2-560x373.jpg
„"Jestem potworem, o którym rodzice mówią swoim dzieciom w nocy?" "Nie? Nie!" "Teraz wszystko ma sens, dlaczego faworyzujesz Thora, przez te wszystkie lata! Bo nie ważne jak bardzo będziesz mnie kochać, nigdy nie będziesz mógł mieć Olbrzyma Siostry siedzącej na tronie Asgardu!"

―-Loki i Odin
Wciąż myśląc o odkryciu dokonanym podczas walki z Mroźnymi Gigantami, Loki udał się do Odin's Vault i wziął Trumnę Starożytnych Zimy; po dotknięciu urządzenia jego skóra stała się niebieska, co sprawiło, że przypominał Lodowego Olbrzyma. Odin przybył do pokoju i nakazał swojemu synowi zatrzymać się, ale Loki zmierzył się z nim w związku z jego nagłą zmianą w Jotunheim. Kiedy Loki zapytał, kim jest, Odin nalegał, by był jego synem, ale Loki nie zaakceptował tego jako odpowiedzi i zażądał, aby dowiedzieć się, kim jeszcze był.
Plik:Loki-learns-the-truth.jpg
Odin ustąpił, mówiąc Loki o tym, jak odkrył Lokiego jako bezbronne dziecko i zabrał go. Po odkryciu swojego prawdziwego dziedzictwa, Loki wierzył, że Odin nigdy nie postawiłby Lodowego Olbrzyma na tronie Asgardu. Loki zbroił Odina w zaprzeczaniu, oskarżając go o użycie go jako narzędzia pokoju. Odin, pokonany stresem, wpadł w głęboki Odinsleep. Widząc, że jego ojciec jest chory, Loki poprosił pobliskich strażników o pomoc.

Biorąc tron ​​Edytuj

Plik:Loki-Odin-Sleep-2011.jpg
„"Mój królu, chcielibyśmy prosić, abyś zakończył wygnanie Thora." "Moim pierwszym dowództwem nie może być cofnięcie ostatniego Ojca Wszechmogącego, jesteśmy na krawędzi wojny z Jotunheim, a nasi ludzie potrzebują poczucia ciągłości, aby czuć się bezpiecznie w tych trudnych czasach".

―-Sif i Loki
Od czasu do czasu Odyna, Loki usiadł obok swojej matki z matką Friggą, zadał jej więcej pytań na temat jego dziedzictwa, chcąc się dowiedzieć, dlaczego od wielu lat trzymano w tajemnicy prawdę. Loki nie mógł jednak przyjąć prawdy. Podczas ich rozmowy przybył strażnik i przedstawił Lokiego z potężnym sztabem Odin Gungnir i wymienił Lokiego jako nowego króla Asgardu.
Plik:LokiThrone.png
Loki zasiadł na tronie w Odin. Odwiedzili go Warriors Three i Lady Sif, którzy byli zszokowani zniknięciem Odyna i nowej pozycji Lokiego. Niechętnie akceptując swojego nowego króla, poprosili go, by zakończył wygnanie Thora, ale Loki odmówił, twierdząc, że jego pierwsza czynność, jako król, nie mogła zakończyć się niepowodzeniem ojca. Zanim zdążyli się spierać, kazał im odejść, a Fandral odciągnął Sifa, zanim zdążyła jeszcze porozmawiać z królem Lokim. [1]

Utrzymywanie Thora na wygnaniu Edytuj

Plik:Loki suit.jpg
„Wiem, że go kochałeś, próbowałem mu to powiedzieć, ale on nie chciał słuchać, tak okrutny, by umieścić młotek w zasięgu ręki, wiedząc, że nigdy go nie podniesiesz, a ciężar tronu spadł na mnie teraz. "

―-Loki do Thora
Loki złożył wizytę Thorowi na Ziemi, gdzie Thor został schwytany przez S.H.I.E.L.D. podczas próby odzyskania Mjølnir. Thor zapytał Lokiego, co stało się z Asgardem, ale Loki skłamał i powiedział mu, że Odyn zginął, aby go nie zmotywować i nie zniszczyć emocjonalnie. Loki poinformował go, że wziął na siebie ciężar tronu i że pokój był zależny od wygnania Thora z Asgardu i że Frigga

zabronił jego powrotu. Loki nie podnosi młota jego brata, Mjølnir Thor nieoczekiwanie zgodził się

i pożegnał się ze swoim bratem i podziękował mu za przybycie, przyjmując, że śmierć ojca i katastrofy, które spotkały ich rodzinę, spadły na niego, gdy przyjął on swój los, aby pozostać na Ziemi do końca życia . Po opuszczeniu Thora w swojej celi, aby mógł przesłuchać go Phil Coulson, Loki próbował podnieść młot Thora, ale nie udało mu się, ponieważ zdrada zaufania brata okazała się niegodna jego posiadania.

Rozpoczęcie wojny Edytuj

Edytuj

Radzenie sobie z Laufey Edytuj

Plik:Loki-speak-to-Laufey.jpg
„"Więc to ty pokazałeś nam drogę do Asgardu." "To było naprawdę zabawne, zniszczyć wielki dzień mojego brata i przez jakiś czas chronić królestwo przed jego idiotycznymi zasadami".

―-Laufey i Loki
Jadąc do Jotunheim, Loki odwiedził Laufeya i przedstawił się jako ten, który dał im bezpieczne przejście do Asgardu. Zawarł porozumienie, by pozwolić Laufeyowi zabić Odyna i wziąć Kasetę Starożytnych Zimy, którą Odyn ukradł im, pozwalając Laufeyowi przywrócić Jotunheim do całej jego dawnej świetności. Loki powiedział mu, że nie można go zobaczyć zabijającego samego Ojca, ponieważ ludzie Asgardu nigdy nie zaakceptowaliby go jako króla, gdyby to zrobił. Laufey przyjął ofertę Lokiego.

liczne kłamstwa Loki stoją w obliczu Heimdall Wracając do Asgardu przez most Bifrost, Loki spotkał się z Heimdallem, który twierdził, że Loki używał magii, by zablokować mu wzrok, gdy był w Jotunheim. Loki twierdził, że moce Heimdalla słabły i przypominał mu, że jest on jego królem, i dlatego był zmuszony słuchać rozkazów bez pytania iz pełną lojalnością. Kiedy Heimdall zgodził się, Loki kazał mu nie pozwalać nikomu innemu na używanie Bifrostu. [1]

Wysyłanie Niszczyciela Edytuj

Plik:Loki-Orders-The-Destroyer1.jpg
„"Mówię to za twoje zdradę, jesteś zwolniony z obowiązków jako strażnik i już nie obywatel Asgardu." "W takim razie nie potrzebuję już cię słuchać."

―-Loki i Heimdall
Pomimo swoich bezpośrednich rozkazów, Loki szybko dowiedział się, że Warriors Three i Lady Sif użyły Obserwatorium Heimdall i wyruszyły na Ziemię przez most Bifrost. Wiedząc, że jego brat wkrótce dowie się o jego zdradzieckich kłamstwach, Loki zdecydował, że nie ma innego wyjścia, jak tylko uciszyć tych, którzy go zdradzili. Dlatego Loki wezwał swoją najpotężniejszą broń, Niszczyciel i kazał jej podróżować na Ziemię i zniszczyć wszystko, co znalazł, i zabić

swoich wrogów. Loki zamarza Heimdall Wściekły na zdradę, Loki dotarł do końca Bifrostu i stanął przed Heimdallem z powodu jego zdrady. Heimdall jednak dał jasno do zrozumienia, że wie, że Loki był odpowiedzialny za wciągnięcie Mroźnych Gigantów do Asgardu. Loki pozbawił Heimdalla wszystkich tytułów i wygnał go z Królestwa. Jednak Heimdall wiedział, że jest teraz wolny od przysięgi i kiedy próbował zabić swego króla, Loki zamroził Heimdalla Trumną Starożytnych Zimy, pozostawiając go na śmierć. [[Plik: LokiHearsThor.png | thumb | 250px | Loki patrzy na szaleństwo Niszczyciela] Loki wysłał Niszczyciel do Ziemi i dążył do zniszczenia [Thor] i innych. To spowodowało ogromną bitwę między wojownikami a niszczycielem, który położył się na małe miasteczko, w którym przebywał Thor. Kiedy on nie widział końca walki, Thor poświęcił się, Loki miał Niszczyciel uderzyć Thora, łamiąc jego kości i zabijając go. To jednak okazało się jego godnością, a Thor odzyskał siły, łatwo pokonując Niszczyciela z Mjølnir. [1]

Zdrada Laufey Edytuj

[[Plik: WelcomeToAsgard.png | kciuk | po lewej | 250px | Loki z zadowoleniem przyjmuje Laufey do Asgard]] Szablon:Cytat: Wiedząc, że musi przenieść swoje plany, Loki powitał Laufey i jego małą armię Frost Giants do Asgard i pokazał mu drogę do Odin, przechodząc przez zamarznięte ciało [ Heimdall]] w drodze. Laufey podszedł do sypialni Odina, atakując i uderzając [Frigga], którzy próbowali bronić swojego męża przed znalezieniem swojego największego nieprzyjaciela bezbronnego, leżącego teraz w jego Odinsleep zupełnie nieuprawnionej.

Plik:LokiKillsLaufey.jpg

Laufey stanął nad śpiącą ciałem Odina i wyśmiewał króla Asgarda, gdy w dłoni miał postać lodu. Podobnie jak Laufey miał zabijać Odina ostrzem, Loki wrócił i zdradził swojego prawdziwego ojca, strzelając do niego z [Gungnir]. Kiedy Laufey wpatrywał się w szok i przerażenie, Loki powiedział mu, że jego śmierć pochodzi od syna Odina. Loki zabił swego zimnego ojca jednym silnym wybuchem włóczni Odina.

Plik:Loki-ConfrontedByThor-2011.jpg

Gdy Frigga pobiegła do swego syna, Thor wrócił do Asgard ze wszystkimi jego mocami przywróconymi, ponieważ [Heimdall] przetrwał i zwrócił go przez most [Bifrost Bridge]. Thor dotarł do Asgard zaledwie kilka chwil po tym, jak Loki zabił Laufey. Opowiadał matce o starciach Loki z jego Niszczycielem, podczas gdy Loki próbował wyrwać się z tej sytuacji. Loki wyrzucił włócznię w Thor i zastrzelił go przez mur, zanim udał się do Obserwatorium Heimdalla. [1]

Duel na mostku z bifrostem Edytuj

Plik:LokiLaugh-IceTree.jpg

{{Cytat: Loki, to szaleństwo!]

"Czy to szaleństwo? Czy to jest? JEST IT? Nie wiem, co się stało na Ziemi, aby cię tak miękko! Nie mów mi, że to [Jane Foster | kobieta]? Och, to było. Cóż, kiedy tu skończymy, może sam ją odwiedzę! [Thor]] i Loki | Thor (film)}} Loki udał się do mostu "Bifrost Bridge"] i skierował swoją pełną moc na Jotunheim, gdzie zaczęło przebijać się przez środek planety. Aby zapewnić, że nie można jej zatrzymać, Loki zamroził ją Casket of Ancient Winters, więc energia nadal powoli zniszczyła planetę i wytrąca Frost Giants na dobre, aby mógł zostać rozpoznany jako Król, który zakończył wojnę.

Plik:Loki-IsItMadnessIsIt.jpg

[Thor] przybył, aby zobaczyć zniszczenie spowodowane i próbował przekonać swojego brata, aby nie dokonał masakry całej rasy, ale Loki odmówił i kontynuował drwić i grozić Thorem. Szybko okazało się, że Thor nie będzie w stanie wykorzystać jego [Mjølnir'a] młota, aby powstrzymać zniszczenie, a Loki twierdził, że masakry Frost Giants są słuszne. Ostatecznie zagroził zabiciem [Jane Foster], powodując wściekły Thor zaatakowanie go, aby chronić życie, które Loki zagroził.

Plik:LokivsThor-SparksFlying.jpg

Bracia [Duel na mostku Bifrost] walczyli z brutalną walką z Loki, często używając sztuczek, aby zdobyć przewagę nad swoim bratem. Loki nadal korzystał z Gungnir na swoją korzyść, zarówno jako włócznia, jak i używanie jej energii, by strzelać do Thora, podczas gdy śmiejąc się maniakalnie za każdym razem zdołał przechytrzyć i uderzyć swojego wściekłego brata. W końcu nałożyli się do siebie i rzucili się przez ścianę i wyszli na mostek tęczy, a Loki został wyrzucony na brzeg i ledwo mógł trzymać się boku. Loki tworzy wiele złudzeń siebie Gdy błagał brata, aby mu pomógł, Thor widząc, że jego brat potrzebuje, pochylił się, aby pomóc, tylko dowiedzieć się, że Loki rzeczywiście go oszukał i stworzył iluzję. Loki podążył za nim i dźgnął go w bok z Gungnirem; gdy Thor leżał ranny na ziemi, Loki stworzył wiele wersji samego siebie, wszystkie roześmiał się manialnie na niego. Thor, rozgniewany uderzył [Mjølnir | młotkiem] na ziemię, powodując falę uderzeniową, która spowodowała, że ​​Loki zostanie odepchnięta do tyłu.

Utrata całej nadziei Edytuj

Plik:Loki-crushed-by-hammer.jpg
„ Mogłem to zrobić, ojcze! Dla Ciebie! Dla wszystkich! "
" Nie, Loki. ”
― Loki i [Odin]] [źródło]

Kiedy Loki leżał na plecach, [Thor] spokojnie podszedł do niego i położył [Mjølnir] na klatce piersiowej, zatrzymując go na podłodze, niezdolny do ruchu. Thor zastanawiał się nad tym, jak mógłby zapobiec zniszczeniu [Jotunheim], ponieważ nie było sposobu na zatrzymanie wiązki energii, podczas gdy Loki szydził ze swojego brata za próbę i niepowodzenie. Thor wiedział, że tylko jeden sposób może powstrzymać śmierć milionów Frost Giants. zegarki Loki jako Thor niszczy Bifrost Thor wziął swój młotek i zaczął niszczyć most [Bifrost Bridge], gdy Loki spojrzał z przerażeniem na to, co starał się jego brat. Próbując go powstrzymać, Loki przypomniał Thorowi, że jeśli zniszczy Bifrost, nigdy już nie zobaczy [Jane Foster], ale Thor zignorował go i kontynuował swoje zadanie. Loki postanowił skoczyć do brata, aby go dźgnąć w plecy, ale zanim zdołał, most został zniszczony, a bracia zostali wrzuceni w powietrze.

Plik:Loki-falls-death-2011.jpg

Thor zniszczył most [Bifrost Bridge], a para zaczęła wpaść w otchłań, tylko za ostatnią noc ocalonych z Odin, która obudziła się z jego Odinsleep. Oboje trzymali się przed czarną dziurą, a Loki próbował przekonać Odina, że ​​zrobił to wszystko dla nich. Odin odrzucił prośby Loki prostym: "Nie". Loki, zdewastowany odrzuceniem przez Odina swoich czynów, świadomie wypuścił Thora, aby wpaść w otchłań zniszczonych przez most Bifrosta. [1]

Nowe Przymierze Edytuj

Praca dla Thanos Edytuj

Loki radzi sobie z Inne

„ Byłem królem! Prawowity król Asgard. Zdradzony "." Wasze ambicje są małe, urodzone z dziecinnej potrzeby. Spojrzamy poza Ziemię na większe światy, które Tesseract odsłoni. "" Nie ma jeszcze Tesseract. Nie grozę, ale dopóki nie otworzysz drzwi, dopóki twoja siła nie będzie rozkazywać, jesteś tylko słowami. Loki i Inni Avengers”
―{{{2}}}

Przechodząc przez Wormhole, Loki przybył do wszechświata o nazwie [Sanctuary] i spotkał Mad Titan Thanos, który zaproponował pakt, który pozwoliłby mu zostać władcą Ziemi ]] podczas gdy on weźmie Tesseract, który był badany przez SHIELD. Thanos dostarczył Loki'emu Sceptre z niebieski klejnot, który działał jako potężna broń, a także jako urządzenie kontrolujące umysł. Bez znajomości Loki, podczas gdy on mógł wykorzystać to do lalecznika umysłów innych, on sam również był pod wpływem, władza personelu zmieniła zielone oczy niebieskie oczy, kiedy go trzymał. Avengers]] </ ref>

Plik:LokiSelvig-Thor.png
Korzystanie z Loki przez Scepter napędzało jego nienawiść i chęć wyrządzenia szkody ludziom i [Thor]]. Thanos pokazał Loki, jak chwilowo kontrolować kogoś, kto jest na tej planecie. Doktor Erik Selvig został zabrany do S.H.I.E.L.D., gdzie Nick Fury pokazał mu, że Tesseract poprosił go o zbadanie tego. Loki wpłynął na Selvig, aby upewnić się, że się zgodził. Błąd rozszerzenia cite: Brak znacznika zamykającego </ref> po otwartym znaczniku <ref>
Plik:Avengers11br016.jpg
</ ref>[2]
Plik:Avengers11br016.jpg
</ ref>[3]
Plik:Avengers11br016.jpg
</ ref>[4]
Plik:Avengers11br016.jpg
</ ref>[5]

Hej jestem osobą z zewnątrz i nie tworzyłam tego artykułu ale gdy zaczęłam go czytać to cóż zebrało mi się na wymioty, jeżeli chcecie pisać coś w internecie. To używajcie poprawnych zwrotów bo naprawdę przykro się patrzy.. Jest tu wiele błędów (np:Odin zamiast Odyn) ale nazywanie Lokiego Azgardczykiem (Tak AZGARDCZYKIEM jeśli już to Asgardczykiem pomińmy sam fakt że Loki nie był Askardczykiem czy Azgardczykiem jak wolicie ;)) (Oh jaka ja złośliwa). Wkurzył mnie brak podstawowej wiedzy jak chcecie tworzyć coś o Marvelu to sorry ale nie wystarczy obejrzeć dwóch czy trzech filmów ;_;

Ps jeśli ktoś chce dodać swoją opinie na tej żałosnej stronie musi kliknąć tylko ,,edytuj '' :))

Występy Edytuj

Filmy

Komiksy

Gry