FANDOM

Agentka Carter (ang.: Agent Carter) – amerykański film krótkometrażowy z 2013 roku produkcji Marvel Studios. Za reżyserię odpowiedzialny jest Louis D'Esposito, a za scenariusz Eric Pearson. W rolach głównych występują: Hayley Atwell, Bradley Whitford oraz Dominic Cooper. Film przedstawia wydarzenia, mające miejsce po filmie Kapitan Ameryka: Pierwsze starcie. Stał się on inspiracją do powstania serialu o tym samym tytule.

One-Shot został wydany cyfrowo 3 września 2013 roku oraz na Blu-ray z filmem Iron Man 3 24 września 2013 roku.

Fabuła Edytuj

Rok po zaginięciu Rogersa, Peggy Carter pracuje w S.S.R. Jednak zamiast wykonywać zadania w terenie, zostaje zarzucana papierkową robotą. Pewnego dnia siedząc w nocy w biurze odbiera telefon z poleceniem zadania. Postanawia je wykonać w pojedynkę, za co dostaje naganę od swojego przełożonego Johna Flynna za nie przestrzeganie procedur. Kiedy Flynn powraca do biura ponownie dzwoni telefon. Howard Stark informuje Flynna, że ma poinformować Carter, iż będzie pracować w nowo powstającej agencji: T.A.R.C.Z.A..

Więcej z Fandomu

Losowa wiki