FANDOM

Niech żyje król (ang.: All Hail the King) – amerykański film krótkometrażowy z 2014 roku produkcji Marvel Studios. Za reżyserię i scenariusz odpowiedzialny jest Drew Pearce. W rolach głównych występują: Ben Kingsley, Scoot McNairy, Lester Speight i Sam Rockwell. Film przedstawia wydarzenia, jakie mają miejsce po filmie Iron Man 3.

Film został wydany cyfrowo 4 lutego 2014 roku oraz na Blu-ray z filmem Thor: Mroczny świat 25 lutego 2014 roku.

Fabuła Edytuj

Trevor Slattery, który został aresztowany w Iron Man 3 przebywa w więzieniu i jest traktowany jak gwiazda. Na więziennej stołówce pokazany jest również Justin Hammer, przeciwnik Tony'ego Starka z Iron Man 2, wraz z więziennym kochankiem. Slattery udziela wywiadu dokumentaliście Jacksonowi Norrissowi. Norriss informuje Slattery'ego, że jego podszywanie się pod Mandaryna rozgniewało kilka osób, w tym grupę terrorystyczną Dziesięć Pierścieni. Ujawnia on też, że jest członkiem tej grupy i prawdziwym powodem nie jest wywiad, ale zabranie Trevora do prawdziwego Mandaryna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki