FANDOM

Chcę więcej Chcę więcej.
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Prosimy Cię o rozbudowanie tego artykułu. Po ukończeniu pracy należy usunąć szablon ''{{Stub}}'' z tej strony.

Nebula to zabójczyni z gatunku Luphomidów adoptowana przez międzygalaktycznego wodza Thanos'a oraz przybrana siostra Gamory.Jest wyszkolona na super assasynkę , która miała walczyć u boku swego przybranego ojca zaś zawiodła jego oczekiwania w rezultacie czego Gamora została jego jedyną nadzieją na pomoc w podbiciu galaktyki.

Avengers Wojna bez granic Edytuj

Po raz pierwszy pojawia się w scenie na planecie tytan , w domu Thanos'a kiedy Gamora została teleportowana przez niego. Tam leży zawieszona w powietrzy częściowo rozłożona w cierpieniach. Gamora decyduje się ujawnić przybranemu ojcu lokalizację kamienia dusz przez co Thanos zostawia ją w przeżyciu każąc swoim sługom naprawiać ją. W kolejnej scenie budzi się i symuluje wysuwając oko uszkodzenie. Uwalnia się pokonując roboty i wychodzi z domu. Spotyka część avengersów i kilku strażników galaktyki w tym Quirella, który dowiaduje się przez jej bitwę z Thanosem o jego brutalnym zabójstwie Gamory.