FANDOM

Ten artykuł zawiera spoilery z filmu Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów

Wanda Maximoff – członkini grupy Avengers. Siostra bliźniaczka Quicksilvera i obywatelka Sokovii.

Gdy miała 10 lat jej rodzice zginęli w wybuchu bomby. Wraz z bratem dołączyła do Hydry, gdzie Baron Strucker robił na nich eksperymenty z Berłem, w ramach których otrzymali swoje moce. Brali udział w ataku Avengers na Bazę Hydry. Sprzymierzyli się z Ultronem i towarzyszyli mu w przejęciu Vibranium i wyprawie do Seulu. Gdy Wanda dowiedziała się, że robot chce zniszczyć całą ludzkość, razem z bratem dołączyła do Avengers. Walczyli z nimi u boku w czasie Bitwy o Sokovię, gdzie zginął Quicksilver. Rok po tych wydarzeniach brała udział w poszukiwaniu Crossbonesa. Gdy najemnik chciał się wysadzić, chciała go odsunąć od Kapitana Ameryki, lecz doprowadziła tym do śmierci wielu cywili. Ze względu na niebezpieczeństwo, nie mogła opuszczać Bazy Avengers, gdzie pilnował jej Vision. Uciekła stamtąd z pomocą Hawkeye'a. W czasie Bitwy na Lotnisku stanęła po stronie Kapitana Ameryki. Po walce została chwilowo uwięziona w Raft'cie, lecz została uwolniona przez Kapitana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki