FANDOM

Nie tego szukałeś? Zobacz: "Spider-Man (ujednoznaczenie)".

Peter Benjamin Parker to uczeń szkoły średniej i superbohater, który posiada pajęcze zdolności i używa ich, będąc Spider-Manem. Pomimo starań, nie zdołał ukryć swojej tożsamości przed Tonym Starkiem, który zwerbował go do swojej drużyny i zabrał na Wojnę Domową Avengers. W zamian za pomoc w wojnie, Stark ofiarował mu nowy kostium.

Biografia Edytuj

Młodość Edytuj

Dzieciństwo w Nowym Jorku Edytuj

Peter Benjamin Parker urodził się w Queens w Nowym Jorku. W dzieciństwie został osierocony przez rodziców i zamieszkał z ciotką May i wujkiem Benem, który zmarł jakiś czas później. Dorastał i kształcił się w Midtown School of Science and Technology; tam zaprzyjaźnił się jak Nedem Leeds'em, który stał się jego najlepszym przyjacielem, ale był również zastraszany przez Flasha Thompsona, jednego z jego kolegów z klasy.

Bitwa podczas Star Expo Edytuj

W 2010 roku Parker odwiedził Stark Expo i nabył zabawkowe repliki kasku i rękawicy Iron Man, w tym autograf Tony'ego Starka. Podczas jego drugiej wizyty Drony Hammera zaczęły atakować expo wysłane przez Iwana Vanko, co skłoniło Iron Man do walki z nimi. Jeden dron wylądował przed nieustraszonym Parkerem, który podniósł rękę do góry. Iron Man przybył w samą porę i zniszczył drona, dziękując Parkerowi za pomoc. Potem odleciał, by kontynuować bitwę, zostawiając Parkera całkowicie zszokowanego.

Spider-Man Edytuj

Sława w internecie Edytuj

Rekrut Tony'ego Starka Edytuj

Nowy Kostium Spider-Mana Edytuj

Starcie Avengers Edytuj

Walka z Kapitanem Ameryką Edytuj

Pokonanie Giant-Mana Edytuj

Nowe wyposażenie Edytuj

Osobowość Edytuj

Moce i zdolności Edytuj

Moce Edytuj

Zdolności Edytuj

Wyposażenie Edytuj

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Za kulisami Edytuj

Przypisy Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj