FANDOM

Nie tego szukałeś? Zobacz: "Spider-Man (ujednoznaczenie)".
Garrett future Widziałem przyszłość.
Ten artykuł dotyczy przyszłego wydarzenia. Informacje w nim zawarte mogą się zmienić wraz z pojawieniem się nowych faktów, a początkowe doniesienia mogą być niepewne. Ostatnie aktualizacje do tego artykułu mogą nie odzwierciedlać najbardziej aktualnych informacji.

"Spiderman: Far From Home" będzie opowiadał o przygodach superbohatera Spider-Mana, znanego z komiksów Marvela. Będzie to kontynuacja Spider-Man: Homecoming oraz Avengers: Wojna bez granic. Dwudziesty trzeci film należący do Marvel Cinematic Universe i pierwszy należący do Fazy czwartej. Film został zapowiedziany na 2019 rok. Będzie to drugi film wspólnego autorstwa Marvel Studios i Sony Pictures Studios.

Streszczenie Edytuj

Nieznane

Obsada Edytuj

WystępyEdytuj

LokacjeEdytuj

Nieznane

WydarzeniaEdytuj

Nieznane

PrzedmiotyEdytuj

Pojazdy Edytuj

Nieznane

Organizacje Edytuj

Nieznane

Wzmianki Edytuj

Nieznane

Produkcja Edytuj

Dziesiątego grudnia 2016 roku, zaraz po wydaniu oficjalnego międzynarodowego zwiastuna filmu Spider-Man: Homecoming, Sony Pictures Studios ogłosiło, że zaplanowało kontynuację filmu na 5 lipca 2019.[2]

Czternastego czerwca 2017, po wywiadzie udzielonym przez Tom'a Holland'a, ogłoszono że Sony Pictures Studios oraz Marvel Studios będą współpracowały nad trylogią o Spider-Manie a dwa następne filmy otrzymały tytuły robocze Spider-Man 2 Spider-Man 3 a nie Homecoming 2 jak wcześniej, w grudniu 2016 zapowiadało Sony[3].

Przypisy Edytuj

  1. ‘Spider-Man: Homecoming’ Screenwriting Duo Returning for the Sequel
  2. 2,0 2,1 ‘Spider-Man: Homecoming 2’ Shoots Web Around Independence Day 2019
  3. Tom Holland zapowiada trylogię

Linki zewnętrzne Edytuj