FANDOM

Nie tego szukałeś? Zobacz: "Ragnarok (ujednoznaczenie)".
Nie tego szukałeś? Zobacz: "Thor (ujednoznaczenie)".
Phil Coulson Spoiler Alert
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery dotyczące najnowszych mediów: Thor: Ragnarok. Czytasz go na własne ryzyko.

Thor: Ragnarok to film z 2017 roku, który opowiada o przygodach superbohatera Thora, znanego z komiksów Marvela. Jest kontynuacją filmów Thor, Thor: Mroczny świat i Avengers: Czas Ultrona, siedemnastym filmem należącym do Marvel Cinematic Universe i piątym należącym do Fazy Trzeciej.

StreszczenieEdytuj

Thor zostaje uwięziony po drugiej stronie wszechświata. Osłabiony i pozbawiony młota musi znaleźć sposób, by powrócić do Asgardu i stawić czoła bezwzględnej i wszechpotężnej Heli oraz powstrzymać Ragnarök – "zmierzch bogów", zagładę świata i całej asgardzkiej cywilizacji. Przedtem jednak musi stanąć do gladiatorskiego pojedynku na śmierć i życie z byłym sprzymierzeńcem i członkiem drużyny Avengers — niesamowitym Hulkiem!

Fabuła Edytuj

Prosimy Cię o pomoc!
Tę sekcję należy rozbudować. Możesz nam pomóc dodając do niej treść.

Obsada Edytuj

Występy Edytuj

Miejsca Edytuj

Wydarzenia Edytuj

Przedmioty Edytuj

Pojazdy Edytuj

Gatunki rozumne Edytuj

Zwierzęta Edytuj

Organizacje Edytuj

Wzmianki Edytuj

Produkcja Edytuj

W styczniu 2014 roku na Variety ogłoszono, że scenariusz do filmu Thor: Ragnarok napiszą Craig Kyle i Christopher Yost, producentem po raz kolejny będzie Feige, a Chris Hemsworth ponownie zagra tytułową rolę.[1]

2 października 2015 roku Taika Waititi podpisał umowę z Marvel Studios, dzięki czemu został reżyserem filmu. Pozostałymi kandydatami na reżyserów byli Ruben Fleischer, Rob Letterman i Rawson Marshall Thurber.[2]

25 lutego 2016 roku Stellan Skarsgård potwierdził, że nie zagra w filmie doktora Erika Selviga.[3] 11 kwietnia tego samego roku zostało potwierdzone, że w obsadzie filmu nie pojawi się również Natalie Portman. W tym samym dniu ujawniono, że do obsady dołączyła Tessa Thompson.[4]

20 maja Marvel.com potwierdziło dołączenie do obsady Karla Urbana i Jeffa Goldbluma. Strona ogłosiła też, że Cate Blanchett zagra w filmie Helę, Tessa Thompson zagra Valkyrię, Anthony Hopkins zagra Odyna, a Idris Elba Heimdalla.[5]

Zdjęcia do filmu rozpoczęły się 4 lipca 2016 roku w Queensland w Australii, a tytułem roboczym filmu został "Creature Report".[6]

23 lipca 2016 roku podczas San Diego Comic-Con zaprezentowano zbroję gladiatora Hulka, i pokazano fragment filmu przedstawiający miejsca pobytu Thora i Hulka.

4 sierpnia Mark Ruffalo oficjalnie odegrał swoją ostatnią scenę.[7]

Filmiki Edytuj

Zwiastuny Edytuj

Fragmenty filmu Edytuj

Za kulisami Edytuj

Pozostałe Edytuj

Muzyka Edytuj

Tytuł piosenki Wykonawca Miejsce w filmie
Immigrant Song Led Zeppelin
In the Face of Evil Magic Sword

Zwiastun #2

Omega Hi-Finesse

Zwiastun #2

Pure Imagination (z filmu Willy Wonka i fabryka czekolady) Gene Wilder

Thor jest przywiązany do krzesła, a automat informuje go, że od teraz jest własnością Arcymistrza.

Let's Get It On Marvin Gaye

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Wiki-wordmark

Marvel Cinematic Universe Wiki posiada kolekcję zdjęć związanych z hasłem "Thor: Ragnarok".
  1. Marvel Taps Craig Kyle to Co-Write ‘Thor 3′ with Christopher Yost
  2. Taika Waititi to direct "Thor:Ragnarok"
  3. Stellan Skarsgård is in Avengers: Infinity War, but not Thor 3
  4. 'Creed' Star Tessa Thompson Joining 'Thor 3'
  5. Marvel Studios Confirms Stellar New Cast Members of the Highly Anticipated 'Thor: Ragnarok'
  6. Jeff Goldblum Says The Grandmaster is Seeking Pleasure
  7. Mark Ruffalo Wraps Filming On 'Thor: Ragnarok'

Linki zewnętrzne Edytuj